دست به مهره بزنی، طلا باختی

دست به مهره بزنی، طلا باختی

نویسنده: مهدی صالحی

مسابقه دست به مهره تازه‌ ترین تولید امید سهرابی در ژانر مسابقه رئالیتی شو است که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

این مسابقه هم همانند تمام مسابقات دیگری که در این پلتفرم‌ها تولید و پخش می‌گردد از حضور بازیگران و کمدین های مطرح کشور بهره جسته است و توانسته با استفاده از تجربه این افراد لحظات شادی را برای بیننده به وجود بیاورد.

آن طوری که اشکان خطیبی مجری برنامه گفته تمام شرکت‌کننده‌ها به دودسته پدر و پسر تقسیم می‌شوند و دلیل آن این است که در این خانه پدر که صاحب‌خانه بوده با پسرش مشکل داشته و بعدها که پسر پدر شد هم او با پسرش مشکل داشته کلاً پدر و پسرها مثل بچه‌ها پشت سر هم بودند و باهم دعوا می‌کردند.

البته در این مسابقه اگر پدر یا پسر بسوزد آنکه سوخته دو سکه از دست می‌دهد و یار او از سه جانی که دارد یکی کم می‌شود و در آخر تمام سکه‌های طلا به پدر و پسری می‌رسند که برنده شدند و بین آن‌ها تقسیم می‌گردد.

در دور اول این مسابقه جذاب و البته خنده ‌دار بزرگان همچون علیرضا خمسه، رضا نیک‌خواه و سیاوش چراغی‌پور در نقش پدر و در کنار این‌ها، هومن برق‌نورد، علی اوجی و امیرحسین رستمی در نقش پسر حضور دارند.

مسابقه با صرف ناهار شروع می‌شود و در ادامه تهیه‌کننده آن‌چنان ناهار داده‌شده را از چشم و چال شرکت‌کنندگان بیرون می‌کشد که دیدنی است.

در این مسابقه به هر چیز زنده و مرده‌ای از دستگیره در ورودی تا اشکان خطیبی که دست بزنید قطعاً یک چالش سخت و نفس‌گیر پیس رو خواهید داشت به‌نحوی که هیچ راه فراری به‌جز تقدیم دو سکه و یک جان ندارید.

این برنامه جذاب و البته سراسر شاد که به گفته تولید کننده از طفل خرد سال تا افراد سال بالا می توانند بدون هیچ نگرانی از وجود صحنه‌های که نیاز به گلدان و امثال اینها داشته باشد در روزهای یکشنبه و جمعه منتشر می‌شود و تکرار این برنامه را هر وقت که دوست داشتند نگاه کنند.

از نظر تهیه کننده اشکال ندارد چون پول دادید پس حقتان است.

این برنامه را می‌توانید از این لینک آنلاین تماشا کنید.

پایان

برای مطالعه نقد و بررسی سایر فیلم‌های کمدی اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=317833
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.