پيام رهبر انقلاب اسلامي در پي اهانت نشريه فرانسوي به پيامبر (ص)

 

بهانه‌ي آزادي بيان براي محکوم نکردن اين جرم بزرگ که از سوي برخي سياستمداران فرانسوي گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فريبانه است.

 

به گزارش  پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله‌خامنه‌اي در پيامي، اهانت اخير يک نشريه فرانسوي به ساحت نوراني پيامبر اعظم صلّي‌الله‌عليه‌وآله‌و‌سلّم را محکوم و با اشاره به سياست‌هاي ضداسلامي صهيونيست‌ها و دولت‌هاي استکباري و همچنين اهداف آنها براي منصرف کردن ذهن ملت‌ها از نقشه‌هاي شوم براي غرب آسيا، تأکيد کردند: ملتهاي مسلمان ضمن حفظ هوشياري هرگز دشمني‌هاي سياستمداران و سردمداران غربي نسبت به اسلام و مسلمين را فراموش نکنند.

متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به شرح زير است:

 

بسمه‌تعالي

گناه بزرگ و نابخشودني يک نشر?ّه‌ي فرانسوي در اهانت به چهر‌ه‌ي نوراني و قدسي حضرت رسول اعظم (صلّي الله عليه و آله) بار ديگر عناد و کينه‌ي شرارت‌بار دستگاه‌هاي سياسي و فرهنگي دنياي غرب با اسلام و جامعه‌ي مسلمانان را آشکار ساخت.

بهانه‌ي آزادي بيان براي محکوم نکردن اين جرم بزرگ که از سوي برخي سياستمداران فرانسوي گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فريبانه است. سياست‌هاي عميقاً ضدّ اسلام?ِ صهيونيست‌ها و دولت‌هاي استکباري عامل اين‌گونه حرکت‌هاي دشمنانه است که هر چند يکبار بُروز مي‌يابد. اين حرکت در اين برهه‌ي زماني مي‌تواند، نيز به انگيزه‌ي منصرف کردن ذهن ملّت‌ها و دولت‌هاي غرب آسيا از نقشه‌هاي شومي باشد که آمريکا و رژيم صهيونيستي براي اين منطقه در سر دارند.

ملّت‌هاي مسلمان به ويژه کشورهاي غرب آسيا، ضمن حفظ هوشياري در مسائل اين منطقه‌ي حسّاس، بايد هرگز دشمني‌هاي سياستمداران و سردمداران غربي نسبت به اسلام و مسلمين را فراموش نکنند.

والله غالب علي امره

س?ّدعلي خامنه‌اي
??/?/??

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313456
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.