سومين جشنواره طنز دانشجويي تلخند به ايستگاه پاياني رسيد

 

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري مراسم اختتاميه سومين جشنواره سراسري طنز دانشجويي تلخند دوشنبه ۹ ارديبهشت ماه ۱۳۹۸ با معرفي نفرات برگزيده در بخش‌هاي مختلف که به ميزباني سالن همايش‌هاي بين‌المللي غدير دانشگاه زنجان برگزار شد، به کار خود پايان داد.

اين دوره از جشنواره که ناصر فيض، سعيد بيابانکي و عباس احمدي داوري آن را برعهده داشتند؛ با حضور شاعران ملي و دانشجويان طنزپرداز از سراسر کشور برگزار شد. ?? دانشجوي طنزپرداز با کسب بيشترين امتياز از سوي داوران جشنواره، حائز رتبه برتر شده و عناوين اول تا سوم را با دريافت لوح تقدير و جوايز نقدي در بخش‌هاي مختلف از آن خود کردند.

در بخش شعر با موضوع آزاد اين جشنواره که به همت معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي زنجان برگزار شد، محمدجواد الهي‌پور از دانشگاه قم عنوان نخست را از آن خود کرد، حسن رحماني‌نکو از دانشگاه شهاب دانش قم در جايگاه دوم ايستاد و عنوان سومي اين بخش نيز به محمدرضا شکيبايي‌زارع از دانشگاه دولتي اردکان يزد رسيد.

در بخش نثر با موضوع آزاد اين دوره از جشنواره سراسري طنز دانشجويي تلخند در زنجان نيز فرزانه حسني‌راد از دانشگاه فردوسي مشهد به مقام اول دست يافت، اميرحسين دولتي از دانشگاه علوم‌پزشکي قزوين حائز رتبه دوم در اين بخش شد و جايگاه سوم نيز با نظر داوران جشنواره در اختيار امير ولي‌زاده از دانشگاه زنجان قرار گرفت.

در بخش شعر با موضوع زندگي دانشجويي نيز داوران جشنواره در تعيين رتبه اول به اتفاق نظر نرسيدند، به همين خاطر حسين مسيبي از دانشگاه تربيت مدرس عنوان دوم را به دست آورد و در اين بخش دو نفر به نام‌هاي رضا زارعي از دانشگاه شيراز و فرهاد موحدي از دانشگاه علوم و تحقيقات تهران حائز رتبه سوم شدند.

اين جشنواره در بخش نثر با موضوع زندگي دانشجويي نيز دنبال شد که طي آن، عليرضا کبيري از حوزه علميه قم مقام دوم را به دست آورد و بابک ثبوتي از دانشگاه تربيت مدرس به همراه امير بيوسه از دانشگاه کردستان مقام سوم را از آن خود کردند.

گفتني است، در سومين جشنواره سراسري طنز دانشجويي تلخند ???? اثر به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده بود.

سومين جشنواره سراسري طنز دانشجويي «تلخند» به همت معاونت فرهنگي جهاددانشگاهي زنجان و با همکاري دفتر طنز حوزه هنري، حوزه هنري زنجان، سازمان دانشجويان جهاد دانشگاهي،  دانشگاه زنجان، دانشگاه علوم‌پزشکي استان زنجان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311188
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.