خنده در صحنه هفتم با نمایشنامه طنز گاو زنده برگزار می‌‌شود 

خنده در صحنه هفتم با نمایشنامه طنز گاو زنده برگزار می‌‌شود

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز، هفتمین برنامه خنده در صحنه با نمایشنامه‌خوانی طنز «گاو زنده» از طرف دفتر طنز در حوزه هنری برگزار می‌شود.

اطلاعات برنامه اجرای نمایشنامه «گاو زنده»:

نویسنده و کارگردان: علیرضا گیلانپور

نقش‌خوانان:

حمیدرضا مرادی

فریبا دستوار

علیرضا گیلانپور

موسیقی: حسین کوشکانی

زمان برگزاری: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷

مکان: سالن مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ

گفتنی است سلسله برنامه خنده در صحنه با نگاه آشنایی مخاطبان با متون طنز و کمدی برتر جهان در حوزه نمایش توسط دفتر طنز برگزار می‌شود.

ورود به برنامه‌های آتی خنده‌ در صحنه برای عموم مردم آزاد و رایگان است. خنده در صحنه هر ماه با اجرای یک نمایشنامه طنز میزبان علاقه‌مندان و دوست‌داران حوزه طنز خواهد بود.

امیر دژاکام در گفت‌وگو با حوزه هنری، درباره نمایشنامه می‌گوید: «ساحت ابتدایی نمایشنامه‌خوانی ادبی و تولیدی است و نگاه زیبایی شناسی به آن وجود ندارد. کاربرد آن برای ارائه به تعدادی تهیه کننده و کارگردان به منظور انتخاب از سوی آنها برای تولید است.

باتوجه به هزینه‌های سنگین تولید یک تئاتر و نبود امکانات لازم از جمله سالن‌های تئاتر به ویژه در شهرهای کم برخوردار نمایشنامه‌خوانی یکی از بهترین گزینه‌ها برای فعالیت گروه‌های علاقه‌مند به تئاتر است.

معنای نمایشنامه‌خوانی مشخص است و تفکیک آن به بخش‌هایی همچون اجراخوانی کار اشتباهی است چرا که اگر قرار است اجرا کنیم پس دیگر نمایشنامه‌خوانی نیست و در  دست گرفتن نمایشنامه در اجرای تئاتر به بهانه و با نام اجراخوانی غلط است.»

پایان

برای آگاهی از سایر برنامه‌ها اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=318138
1 نظر
  1. عبدالهی می گوید

    خوبه فقط وقتش رو به ما اطلاع بدین. با تشکر

نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.