تحلیل تاکتیکال چه بود و چه کرد؟

تحلیل تاکتیکال چه بود و چه کرد؟

نویسنده: محمدحسین دهقانی ابیانه

تحلیل تاکتیکال به تحلیلی گفته می‌شود که تاکیکال است. این نوع تحلیل برای موضوعاتی استفاده می‌شود که تاکتیکال آن مورد نیاز است.

این لفظ در سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، میان عامه مردم شناسانده شد. این شناسایی عمومی به علت اوج‌گیری بازار بورس بود و نفوذ ادبیات این بازار، غیرقابل تصور نبود. حضور تحلیل‌گران واقع در تالار شیشه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و ارائه سیگنال‌های مختلف، باعث ریخته شدن این الفاظ در زندگی روزمره مردمان شد.

با حضور نوسان‌گیرهای مبتدی تا پیشرفته در کانال‌هایشان و ارائه سیگنال‌های متفاوت و متضاد و با «نمی‌دانیم یکهویی چی شد!» ها، بازار بورس با مخ بر زمین فرود سختی آمد و نارضایتی از وضع سیگنال‌دهی را به نقطه بحرانی رسانید.

بعد از بازار بورس، بازار دلار و طلا دچار گُر گرفتگی شد و ظهور تاکتیکالِ تحلیل‌گران تاکتیکال در این بازارها به چشم خورد، تا جایی که این تحلیل‌گران از آینده خبر داشتند و بدون رمل و اسطرلاب، پیشگویی می‌کردند؛ اما دنیا دو روز است و این بازارها نیز از دهان افتاد.

ممکن است بپرسید که الان چه بازاری داغ است تا سرمایه خود را در آن بپزیم و جواب ما بازار خودرو است. در بازار خودرو، شما می‌توانید به مانند بازار ارز و طلا، سرمایه خود را به علف خرس تبدیل کنید و حتی اراده خود را به دستان خود همان خرس بدهید، به هر حال خرس است و الکی خرس گنده نشده است، چهارتا پیرهن بیشتر پاره کرده است.

تحلیل‌های تحلیل‌گران تاکتیکال ما نشان می‌دهد که بهترین زمان ممکن برای ریختن سرمایه در بازار، روز … شنبه است.

برای دسترسی به اکانت پرمیوم و آگاهی از سیگنال‌های سیگنال‌دِه‌های کارکُشته، به آیدی مدیر کانال مراجعه و کلمه «سیگنال تاکتیکال» را یکبار ارسال کنید.

خیلی‌ها با این سیگنال‌ها، درآمد دلاری به دست آوردند. اگر باورتان نمی‌شود، پیام‌های رضایت مشتری را از مدیر کانال درخواست دهید.

پایان

برای مطالعه سایر مطالب اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=318032
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.