پادکست پنارت قسمت دهم (آمریکا)

پادکست پنارت قسمت دهم (آمریکا)

پادکست پنارت رادیویی طنز است که به اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی در جام‌جهانی قطر می‌پردازد، با مهمانان متنوعی گفت‌وگوی شوخ‌طبعانه دارد و کشورهای حاضر در جام جهانی را معرفی می‌کند.

در قسمت دهم پادکست پنارت، ما به یکی از برترین تیم‌های ادوار مختلف جام جهانی یعنی برزیل پرداختیم و یک گفت‌وگوی ویژه با جناب آقای رضا برجی داشتیم.

گفت‌وگویی حول محور فوتبال و خاطره و حاشیه و جام‌جهانی.

رادیو پنارت قسمت دهم

این پادکست طنز و شنیدنی را اینجا بشنوید:

پادکست پنارت حاصل همکاری دفتر طنز حوزه هنری و گروه فرهنگی سماوا است که فعلا به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌پردازد. در آینده شاید به چیزهای دیگری هم بپرددازد.

برای شنیدن سایر قسمت‌ها و پادکست‌های دیگر اینجا کلیک کنید.

 

آمریکا، جهانخوارترین کشور جهان و مردمش فست‌فودخوارترین مردم دنیان که از اضافه‌وزن رنج می‌برن. (حالا انگار بقیه مردم دنیا از اضافه وزن لذت می‌برن).

آمریکایی‌ها با کسی تعارف ندارن و معمولاً در مقابل گرفتن کادو و دعوت شام، مقاومت خاصی از خودشون نشون نمی‌دن. یکی از جدی‌ترین سرگرمی‌های مردم آمریکا مسخره کردن ترامپه.

بعد از تمسخر ترامپ، تماشای گاو وال‌استریت که مثلاً نماد پول و قدرت مردم آمریکا و سمبل خوش‌بینی اقتصادیه، مردم نازنین آمریکا رو سرگرم می‌کنه.

گاو مذکور، سرش همیشه پایینه و بعضیا می‌گن این به این معنیه که هم درونگراست، هم سرش گرم پولسازی برای مردمه.

یکی نیست به این عزیزان بگه شما هرچی از پول و شکوفایی اقتصادی‌ دارین از لیبرالیسم و امپریالیسم و یه سری ایسم دیگه دارین، وگرنه که گاو رو همه ممالک دنیا دارن.

در آمریکا دو حزب دموکرات و جمهوری‌‌خواه همیشه سر قدرت، روی کاغذ با هم دعوا دارن. اما در عمل یک روحن در دو حزب و هرچی هست یه اختلاف سلیقه ساده‌‌ست که با بوس و گفت‌و‌گو حل میشه و بی‌رنگ در میاد.

بعنوان مثال، مثلاً جمهوری‌خواه‌ها معتقدن که دولت کمتر باید در امور جامعه دخالت کنه، چون دخالتش هزینه‌سازه و منجر به هدررفت منابع می‌شه. در مقابل، دموکرات‌ها معتقدن اتفاقاً دخالت دولت، کیفیت زندگی رو چیزتر می‌کنه.

اما روی هم‌رفته هیچ‌کدوم نمی‌گن، دولت سرش به کار خودش باشه و تو کار سایر دول دنیا دخالت نکنه و دست از استکبار جهانی و کثافت بودگی برداره. بنابراین اگرچه که این احزاب دوتان، اما یکی‌ان.

«صدای آمریکا» با نام اختصاری VOA یکی از رسانه‌های بین‌المللی ایالات متحده‌ست که وظیفه‌ اصلی‌ش بازتاب اخبار ایران به ویژه اخبار اغتشاشاته.

از مسئولین آمریکا خواهشمندیم اسم رسانه‌شون رو به «صدای ایرانی که ما می‌خوایم» تغییر بدن.

واحد پول آمریکا دلاره و در حال حاضر هر دلار آمریکا به قیمت ۳۵۳۵۰ تومن در چهارراه استانبول خرید و فروش می‌شه. این در حالیه که این رقم، توجه معترضین و بویژه مغتششین رو به خودش جلب نمی‌کنه.

از مفاخر آمریکا میشه به توماس ادیسون، جورج واشنگتن، رابرت مالی، آلبرت‌فیش با نام مستعار «خون‌آشام بروکلین»، امبرهرد و جانی‌دپ اشاره کرد که دعوای زن و شوهری‌شون رو عالم و آدم فهمیدن.

نتایج بررسی نظرات کاربران فضای مجازی در رابطه با هم‌گروهی آمریکا با ایران در بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ حاکی از اینه که تیم آمریکا نمی‌تونه از لایه‌های دفاعی ایران عبور کنه اما ایران چیکارش می‌کنه؟ بله، سوراخ‌سوراخش می‌کنه. به امید آن روز.

 پایان

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=317228
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.