هشتگ نه به امتحانات؛ در نشریات دانشجویی چه می‌گذرد؟

هشتگ نه به امتحانات؛ در نشریات دانشجویی چه می‌گذرد؟

پژوهش‌های جدید ۲۰۲۳

نویسنده: علیرضا عبدی

به گزارش خبرگزاری هرکلکیولس‌لس، محققان دانشگاه‌ کمبریج همیشه بریج، در شروع سال ۲۰۲۳ دریافتند که امتحانات ترم در دی و بهمن ماه، به‌علت برودت و سرودت هوا همراه با وارونگی هوا موجب عوارض جدی به مغز و دیگر امعا و احشای بدن می‌شود.

عوارضی که تابه‌حال برای آن‌ها هیچ درمانی یافته نشده‌ است.

هشتگ نه به امتحانات

محققان در طی سه‌چهار مرحله آزمایش بر روی هفتصد و بیست و چهار موش‌ صحرایی زنده، یازده کوالای خواب و یک پلاتی‌پوس‌ خواب‌آلود (که ساعت ۳ نیمه‌شب با صدای آهن‌آلات، آهن‌ضایعات، در و پنجره و… بیدار شده بود)، دریافتند که مغز انسان برای یادگیری در سرما ساخته نشده و زمستان مرحله‌ی خواب زمستانی (مقاومت در برابر مرگ) و یا همان استندبای مغز انسان است.

آن‌ها همچنین با رد نظریه‌‌ی نخوابیدن مغز، اعلام کردند که مغز هم خیر سرش مغز دارد، پس چرا نباید بخوابد. مخصوصاً اگر این خواب، خواب روی جزوه، برای اتمام درس در شب امتحان باشد.

همچنین محققان در این پژوهش، خواب زمستانی مغز را برای دانشجویان خوابگاهی بسیار مهم‌تر و شایع‌تر از سایر دانشجویان توصیه کردند.

آن‌ها اعلام کردند وقتی که دانشجویی سه دقیقه مانده به امتحان هشت صبح، بعد از دوسه ساعت خواب مفید، بیدار می‌شود و می‌بیند که همه‌جا تاریک است و دهان دوست تخت کناری‌اش در حد مرگ به قطر نیم‌متر باز است، ضمیرناخودآگاه مغزش با هشدار به تمام غدد درون‌ریز، خواب دست‌جمعی کل اندام‌ها را صادر می‌کند.

این وضعیت اگر با خارج شدن‌ بخار از دهان دانشجوی خوابگاهی و آلودگی صوتی خرناس‌های تخت بالایی و نیز گرم بودن پتوی متصل به شوفاژ هم همراه باشد که دیگر غدد و متابولیسم و سیستم دفاعی و تهاجمی و پانکراس و آپاندیس نیز همگی به خواب می‌روند.

محققان در پایان این مقاله، هدیه و جشن دانشگاه در روز دانشجو را حیله‌ی ناموفقی برای این امر دانستند.

آن‌ها ضمن تاکید بر حذف امتحانات ترم در دی و بهمن، اعلام کردند که این پژوهش‌ها را تا حذف همه‌ی امتحانات در تمام فصول سال ادامه خواهند داد‌ و نتایج را به سازمان ملل متحد، برای ابراز نگرانی تقدیم خواهند کرد.

پایان

برای مطالعه سایر متن‌های طنز ارسالی اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=317068
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.