قسمت سوم فصل پنج جوکر با چاشنی چالش

قسمت سوم فصل پنج جوکر با چاشنی چالش

تولید محتوا در جوکر می‌توانست اتفاق بیفتد

سومین قسمت از فصل پنجم جوکر با چالش‌های بیشتری از سوی شرکت‌کنندگان و عوامل برنامه آغاز شد و همین موضوع توانست خروج بعضی از آنها را رقم بزند.

هر چند که قسمت سوم از وسط جوکرتایم محمدرضا علیمردانی آغاز شد و برای بیننده‌ای که به فاصله یک هفته به تماشای آن می‌نشیند ممکن است کمی نامأنوس باشد، اما با چالش‌هایی که او در این زمان ایجاد کرد فضای ارتباطی بهتری بین برنامه و بیننده شکل گرفت.

فرصت تولید محتوا ایجاد شد

در بخش‌های مختلف این قسمت فرصت‌هایی از سوی عوامل و شرکت‌کنندگان ایجاد شد که می‌توانست میزان محتوای برنامه را ارتقا دهد.

مثل سوال و جواب بی‌ربط در جوکرتایم علیمردانی یا کامل کردن جملات و رسیدن به داستانی مشخص که شرکت‌کنندگان را هم بیشتر درگیر می‌کند.

به طور کلی بازی با کلمات و زمینه‌سازی تولید محتوای مناسب می‌تواند باعث خندیدن مخاطب شود و نیمه تمام ماندن آنها بر اثر خندیدن، نشانگر همین موضوع است.

گروه فصل پنجم خلاقیت بیشتری دارند

قسمت سوم فصل پنج جوکر با چاشنی چالش

از آنجایی که شرکت‌کنندگان این فصل در زمینه‌های مختلف اجرا و نمایش در حال فعالیت هستند و سابقه خوبی در این عرصه دارند، خلاقیت بیشتری در ایده‌های آنان دیده می‌شود.

به طوری که نمونه اجرای زنده علیمردانی، نمایش نوازندگی حامد آهنگی و جوکرتایم مجید واشقانی در فصل‌های گذشته دیده نشده است.

همچنین اضافه کردن نکته اجتماعی و رفتاری که از لطیفه مهران غفوریان (با وجود تکراری بودن برای مخاطب) برداشت شد را می‌توان به نگاه متفاوت آنها نسبت به دیگران برداشت کرد.

ایده‌های گروه فکر برنامه جوکر تکراری است

چالش‌هایی که از سوی عوامل در برنامه ایجاد می‌شود، با وجود خنده و سرگرمی که به همراه دارد، تکراری‌اند و همین باعث می‌شود ادامه برنامه تا حدودی برای مخاطب قابل حدس باشد.

به طوری که جز حذف شدن شرکت‌کنندگان و ترغیب مخاطب برای دانستن برنده مسابقه دستاورد دیگری ندارد و باعث می‌شود بیننده با دیدن «آنچه خواهید دید» برنامه مطمئن شود در قسمت بعد فقط نام برنده را دریافت خواهد کرد.

پایان

نویسنده: سارا ملاعباسی

نقد سایر قسمت‌ها را اینجااینجا بخوانید

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=314920
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.