برگزاري محفل طنز قمپز با حضور ناصر فيض

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري، شامگاه چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ پنجاه و دومين محفل قمپز با حضور ناصر فيض و عباس احمدي و جمعي از طنزپردازان و علاقمندان به طنز با موضوع کتاب و کتابخواني در قم برگزار شد.
 در ابتداي اين محفل که در سالن کتابخانه آيت‌الله خامنه‌اي برگزار شد؛ ناصر فيض طنزپرداز شناخته شده به عنوان مجري کارشناس و دکتر عباس احمدي مسئول دفتر طنز حوزه هنري قم به عنوان مجري، تازه‌ترين آثار طنز خود را خواندند.
 در ادامه طنزپردازان قمي آثار خود را درقالب نظم و نثر و با موضوعات آزاد و کتاب و کتابخواني و مشکلات پيش روي ناشران را خواندند. حسن رحماني نکو، امين شفيعي، محمد حسين عليان، فرهاد موحدي، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني، حسين صادقي فرد، سيد مصطفي فاطمي، حسين فيض اخلاقي، محمد حسين مهدويان و محمد يزداني طنزپردازاني بودند که در اين شب پشت تريبون رفتند. همچنين احمد رفيعي وردنجاني شاعر شهرکردي در اين محفل فرصت يافت که پشت تريبون قمپز برود.
 جمع حاضر در سالن هم که با رعايت پرتکل‌هاي بهداشتي در اين برنامه حضور يافته بودند، بارها با شور و هيجان به آثار مورد علاقه‌شان واکنش نشان دادند و طنزپردازان قمي را تشويق کردند.
 اجراي اشعاري طنز همراه با موسيقي توسط محمد حيدري و پخش تيزر و تصاوير طنزگونه از ديگر بخش‌هاي قمپز پنجاه و دوم بود. همچنين سيد سراج الدين جزايري مدير عامل فروشگاه‌هاي پاتوق کتاب در قم به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خواني خاطرات طنزآميز خود را در اين حوزه براي حاضران بيان کرد.
 از ديگر نکات حائز اهميت اين محفل حضور مسئولين علاقمند به طنز از جمله سيدرضا طباطبايي مدير کل برنامه ريزي، نوسازي و تحول اداري استانداري قم در اين نشست بود.
 پنجاه و دومين محفل طنزپردازان استان قم به همت حوزه هنري قم و اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان قم برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=314067
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.