جغرافي در جوکرافي

 کتاب جوکرافي (جلد اول، آسيا) نوشته بامداد صالحي، کتابي طنزآميز است که توسط نشر رخداد کوير چاپ شده است. در اين کتاب نکات بامزه‌اي را درباره کشورها مي‌خوانيم و اين کتاب، به قاره آسيا اختصاص دارد.

بامداد صالحي در کتاب جوکرافي (جلد اول، آسيا) به سراغ کشورهاي قاره بزرگ و پهناور آسيا رفته است. قاره‌اي که کشور ايران و همسايه‌هايش در آن قرار دارند و هر گوشه‌اش را که نگاهي بيندازيم، مثل قالي هفت رنگي، تنوعي از زندگي‌ها، آدم‌ها، آداب و رسوم و فرهنگ‌هاي گوناگون مي‌بينيم.

وي در اين کتاب درباره کشورها نکات جالب و بامزه‌اي گفته است. هر بخش از کتاب به يک کشور اختصاص دارد شوخي‌هاي کتاب، شيرين و خنده‌دار است. از خوبي‌هاي چنين کتابي اين است که با خواندنش، هم مي‌خنديم و هم کلي چيز جالب درباره کشورهاي مختلف ياد مي‌گيريم. از جغرافيا گرفته تا فرهنگ و آداب و رسوم. اگر از طرف‌داران کتاب‌هاي طنز هستيد، خواندن کتاب جوکرافي (جلد اول، آسيا) را به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

بامداد صالحي در سال ???? به دنيا آمده‌است. ايشان شاعر، نويسنده، مترجم، آهنگساز، و خوانند? ايراني است که کتاب‌هاي بسياري را به فارسي ترجمه کرده است. بسياري از کتاب‌هاي او را نيز مي‌توانيد از طاقچه دريافت کنيد و بخوانيد.

نسخه چاپي جوکرافي در ??? صفحه توسط انتشارات رخداد کوير به قيمت ?? هزار تومان منتشر شده است. و نسخه PDF کتاب به قيمت ????? تومان در دسترس علاقه‌مندان است.

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313934
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.