فراخوان پنجمين دوسالانه بين‌المللي «کارتون کتاب»

 

پنجمين دوسالانه بين المللي «کارتون کتاب» به همت نهاد کتابخانه‌هاي عمومي کشور برگزار مي‌شود.

به گزارش دبيرخانه دوسالانه بين المللي کارتون کتاب، با بهره گيري از تجربيات چهار دوره برگزاري اين جشنواره، پنجمين دوسالانه بين المللي کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور و به دبيري سيد مسعود شجاعي طباطبايي، برگزار مي‌شود.

 

در پنجمين دوره از دوسالانه کارتون کتاب موضوعات ويژه عبارتند از: «کتاب و کودک»، «کتاب، کتابدار و کتابخانه»، «کتاب و رسانه» و «کتاب و کرونا»

 

جوايز درنظر گرفته شده براي برگزيدگان اين دوسالانه:

نفر اول: لوح تقدير و تنديس دوسالانه به همراه ???? يورو هديه نقدي

نفر دوم: لوح تقدير و تنديس دوسالانه به همراه ???? يورو هديه نقدي

نفر سوم: لوح تقدير و تنديس دوسالانه به همراه  ??? يورو هديه نقدي

 

همچنين در اين دوره براي نخستين بار بخش جنبي ويژه هنرمندان مبتدي به جشنواره اضافه شده است و علاقه‌مندان مي توانند با ارسال آثار خود در اين بخش از جشنواره شرکت کنند.

 

لازم به ذکر است مبتدي به هنرمندي اطلاق مي‌شود که در جشنواره يا مسابقه داخلي و بين المللي شرکت نکرده و جايزه‌اي دريافت نکرده باشد.

 جوايز بخش جنبي اين دوسالانه نيز شامل تجليل از ? اثر شايسته تقدير با لوح تقدير، تنديس دوسالانه به همراه ?? ميليون ريال هديه نقدي خواهد بود.

 

شايان ذکر است آثار ارسالي نبايد تکراري باشند و هر شرکت کننده حداکثر مجاز به ارسال ? اثر به اين جشنواره است. همچنين تمام حقوق مادي و معنوي آثار ارسالي متعلق به نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور است.

 

مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين جشنواره تا ?? خرداد ماه ????(June 21, 2021) خواهد بود و علاقه مندان به شرکت در پنجمين دوسالانه بين‌المللي کارتون کتاب مي‌توانند آثار خود را از طريق پست الکترونيک info@booktoon.ir ارسال و براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت جشنواره به نشاني www.booktoon.ir  مراجعه کنند.

 

هيئت داوران پنجمين مسابقه بين المللي کارتون کتاب ???? عبارتند از:

آرس از کوبا ،دالسيو ماچادو از ايران ، نيکلا ليستس از کرواسي و عليرضا ذاکري ، عارف نيازي ، سجاد رافعي و سيد مسعود شجاعي طباطبايي از ايران

 

ارسال مشخصات شرکت کننده (نام، نام خانوادگي، نشاني پستي، نشاني پست الکترونيک، تلفن تماس و رزومه) توسط هنرمندان در قالب فايل word الزامي است. آثار ارسالي بايد با رزولوشن ??? dpi با طول يا عرض ???? pixel و با فرمت JPG باشد. همچنين آثار برنده جايزه در دوره هاي قبل يا منتشر شده در کاتالوگ دوره‌هاي پيشين اين جشنواره مورد پذيرش نخواهد بود.

گفتني است پيش از اين چهار دوره از اين دوسالانه بين المللي به صورت منظم و پي‌درپي با دريافت بيش از ? هزار اثر از هنرمندان کشورهاي مختلف جهان برگزار شده است.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313788
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.