پخش پشت صحنه قند پهلو و ساخت قند پهلوي ماه مبارک رمضان

 

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري امير قميشي تهيه کننده خوب تلويزيون و برنامه قندپهلو در گفتگو با پايگاه خبري اين دفتر گفت:  پشت صحنه فصل نهم قندپهلو در سيزدهم فرودين ساعت ۲۱.۱۰ از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

 

وي درباره داوري در اين برنامه گفت: همواره داوران قندپهلو بر حسب وظيفه و وجه علمي خود حقوق معنوي شرکت کنندگان را لحاظ و در پشت صحنه شبهات احتمالي آنهارا پاسخ مي‌گويند.

ما در قندپهلو از سري اول نيز متذکر بوديم که رقابت قند پهلو يک رفاقت شاعرانه است. گنجاندن رقابت در اين برنامه صرفا به واسطه شکل‌گيري وجهه دراماتيک و تلويزيوني برنامه از شروع تا پايان يک فصل است.

بي‌ترديد داوري آثار با توجه به بررسي آثار ارائه شده در همين برنامه انجام مي‌شود.

 

 تهيه کننده قند پهلو در پاسخ  به امکان ساخت قند پهلوي ويژه ماه مبارک رمضان گفت:  قندپهلو اصالتاً و در ابتدا ويژه برنامه ماه مبارک رمضان در شبکه آموزش سيما بود که متاسفانه از سال ?? به بعد توليد فصل رمضاني آن متوقف شد. البته  منطقه فرهنگي، گردشگري عباس آباد آمادگي کامل و جدّي خودرا جهت تامين هزينه  ساخت قند پهلو را در ماه رمضان پيش‌رو به شبکه آموزش اعلام کرده که درصورت اخذ موافقت جدّي مديران تصميم گيرنده در اين امر،  توليد  قندپهلوي رمضان هم ان شاء الله چون قند پهلوي نوروز با مشارکت منطقه فرهنگي، گردشگري عبّاس آباد و حمايت علمي دفتر طنز حوزه هنري انقلاب اسلامي  به آنتن سيما بر مي‌گردد.

 

گفتني است فصل نهم قند پهلو با موضوع اختصاصي کرونا  پس از مدت ها دوري از تلويزيون از اول فروردين  هرشب در دونوبت ۲۱:۱۰ و يک بامداد و تکرار روزانه در ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه آموزش سيما پخش شد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313692
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.