ايران‌ساخت در قندشکن

بيست و نهمين محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ساخت ايران» و حمايت از توليد ملي به همت دفتر طنز حوزه هنري استان يزد به صورت مجازي برگزار ‌شد.

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري به نقل از حوزه هنري استان يزد طنزپردازان «قندشکن» در آخرين محفل خود در سال ۱۳۹۹ با زبان طنز به اهميت توليد ملي، رونق اقتصادي و پرهيز از مصرف کالاهاي قاچاق پرداختند.

در اين برنامه که شامگاه ۱۲ اسفند در حوزه هنري يزد برگزار شد، شاعران و طنزپردازان درباره لزوم استفاده از کالاهاي ساخت ايران، ضرورت حمايت از توليدات و دستاوردهاي متخصصان داخلي و ارتقاء فرهنگ عمومي براي مصرف کالاهاي توليد داخل به ويژه در خريد شب عيد، شعرخواني کردند‌.

در محفل بيست و نهم، حجت الاسلام مهدي پرنيان مسئول دفتر طنز حوزه هنري يزد، حسن حاتمي بهابادي، علي تقي‌زاده، احمد رسولي، محمدحسين منصوري، محمد سرچشمه، محمد عظيمي، علي رمضاني، داود رنجبر و محمدمهدي شفيعي آثار خود را خواندند و فيلم شعرخواني مهدي واحدي از اردکان پخش شد. اجراي استند آپ کمدي توسط سيد سپهر قبله‌زاده با موضوع اينترنت و فضاي مجازي، از ديگر برنامه‌هاي محفل بود.

در اين نوبت از قندشکن علي رمضاني مجري و مهدي پرنيان کارشناس برنامه بود. همچنين از آثار برگزيده با جوايزي تقدير شد.

اين ويژه‌برنامه با همکاري حوزه هنري استان يزد، سازمان فرهنگي، اجتماعي، ورزشي شهرداري يزد و کميسيون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برگزار ‌شد.

علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را براي ارائه و خواندن در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رايانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند يا با شماره ۰۹۱۳۲۵۹۷۰۱۲ تماس بگيرند.

گزارش تصويري بيست و نهمين محفل طنز «قندشکن»

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313648
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.