فسخ قراداد کاريکاتوريست پس از کشيدن کاريکاتور مکرون

سايت‌هاي خبري و اطلاع رساني کشور موريتاني اعلام کردند که که يک سازمان فرانسوي قرارداد کاري «خالد ولد مولاي ادريس» کاريکاتوريست سرشناس موريتانيايي را به بهانه اهانت به شخصيت هاي فرانسه فسخ کرد.

 

به گزارش شفقنا به نقل از القدس العربي، فسخ قرارداد کاري اين کاريکاتوريست موريتانايي پس از آن صورت گرفت که در کاريکتاتوري امانوئل مکرون، را به سخره گرفت.

 

براساس اين گزارش، کاريکاتور ادريس در واکنش به حمله مکرون عليه دين اسلام و اصرار وي به دفاع از کاريکاتورهاي توهين آميز به حضرت محمد(ص) در فرانسه صورت گرفت.

 

سايت‌هاي خبري موريتاني اعلام کردند: سفارت فرانسه در نواکشوت قراداد کاري اين هنرمند موريتانيايي را فسخ کردند اما اين سفارت با تکذيب اين موضوع اعلام کرد که فسخ قرارداد کاري اين هنرمند ارتباطي با اين سفارتخانه نداشته بلکه کار سازمان فرانسوي بوده است.

 

اين هنرمند در سخناني تاکيد کرد: اين موضوع مربوط به يک سازمان فرانسوي در شمال آفريقا است که با آن قرارداد کاري داشته و به دليل حوادث اخير و از ترس خشونت ناشي از موج نفرات پراکني که مکرون به راه انداخته، قرادادش را فسخ کرده است.

 

فعالان فضاي مجازي فرانسه را به تناقض متهم کرده‌اند و در اين‌باره عنوان کرده‌اند؛ در حالي که فرانسه تحت ادعاي «آزادي بيان» از اهانت به مسلمانان و شخصيت ها و مقدسات آنها دفاع مي‌کند، در عين حال افرادي را که آزادانه ديدگاه خود را بيان مي‌کنند، مجازات مي‌کند.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313515
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.