آموزش مقابله با ويروس کرونا براي کودکان

مجموعه چهار جلدي آموزش مقابله‌ کودکان با ويروس کرونا توسط دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سيماي شرق (کتاب‌هاي زرافه) منتشر شد.

کتاب‌هاي «عروس داماد ماسکي»، «مراقب باشيد کوويج‌تان نوزده نشود»، «کلاغه به خونه‌ش نرسيد» و «شستن دست» با موضوع آموزش راه‌هاي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا به کودکان توسط دپارتمان کودک انتشارات سيماي شرق (کتاب‌هاي زرافه) براي گروه سني ب (?+ سال) در قالب داستان طنز و شعر، منتشر و روانه بازار کتاب شدند.

در کتاب شعر «عروس داماد ماسکي» به قلم زهرا موسوي و با تصويرگري ميثم موسوي با داستان عروسي کلاغه و غاز مهربوني همراه مي‌شويم و مي‌بينيم که برگزاري عروسي و مهماني بدون رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي مي‌تواند چه مشکلاتي را به وجود بياورد.

کتاب «کلاغه به خونه‌اش نرسيد» به قلم زهرا موسوي و با تصويرگري فاطمه زمانه‌رو در قالب شعر، داستان يک کلاغ و دوستانش را روايت مي‌کند که اصلاً به نکات بهداشتي اعتقادي ندارند و دردسرهايي که برايشان ايجاد مي‌شود را دنبال مي‌کنيم.

در کتاب داستان «مراقب باشيد کوويج‌تان نوزده نشود!» به قلم نسترن فتحي و با تصويرگري ميثم موسوي ماجراي دو خرگوش به نام‌هاي بيجو و جيبو را دنبال مي‌کنيم که يکي از دوستانشان کرونا گرفته و بايد قرنطينه شوند.

 

در چهارمين کتاب اين مجموعه يعني «شستن دست» که شهرام شفيعي آن‌را نوشته و سام سلماسي تصويرگري کرده است، تلاش شده تا به صورت طنز و شوخي روش صحيح شستن دست‌ها که از اصلي‌ترين راه‌هاي پيشگيري از ابتلاء به ويروس کرونا است به کودکان آموزش داده شود. / مهر

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313481
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.