«سه نقطه» به ايستگاه سيزدهم رسيد

سيزدهمين شماره ماهنامه سه‌نقطه با سر دبيري و مدير مسوولي اميد مهدي‌نژاد منتشر شد. شماره سيزدهم مکتوب طنز [+جدّ] سه‌نقطه، با يک پرونده ويژه با موضوع «چگونه آموختم نگران نباشم و با کرونا کنار بيايم» و با طنزنوشته‌هايي که توسط نويسندگان کهنه‌کار و جوان به رشته تحرير درآمده است.

در شماره ?? سه‌نقطه علاوه بر پرونده پساکرونا، يادداشت‌هاي طنزآميزي با موضوعات ديگر به چاپ رسيده است. مطالبي چون «آه، اختلاسيوس عزيز» به قلم يوسفعلي ميرشکاک، «استدلال عليرضا و بيانيه پرسپوليس» به قلم سيداکبر موسوي، «يک پيشنهاد وسوسه‌انگيز و دو خبرنگار آسمان‌جل» به قلم محمدحسين جعفريان، «سرخ‌پوستي که مي‌خواست کاخ‌سفيد را بگيرد» نوشته رضا دباغي.

همچنين پرونده ويژه پساکرونا با نوشته‌هايي چون «به‌نام خداوند افسردگي» نوشته کورش علياني، «عشق سال‌هاي کرونا» نوشته امير عضد، «آنها که ماهان داشتند شدند، آنها که نداشتند هم شدند» به قلم محمود فرجامي، «کباب قناري بر آتش سوسن و ياس» نوشته مريم حسن‌نژاد، «بوس، بغل، بنفشه، کوويد چقدر […]» به قلم سيدمحمد صاحبي، به شما مي‌گويند که چگونه مي‌شود با کرونا کنار آمد و حتي رفيق شد.

 

بخش نيم‌خط سه‌نقطه سيزدهم

 

بخش نيم‌خط سه‌نقطه سيزدهم که بخش کمي تا قسمتي جدي مجله است، شامل گفتگوهايي است با کساني که در روزهاي کرونايي، آرامش و سلامت خود را وقف آرامش و سلامت مردم و بيماران کردند. دکتر محمدرضا صالحي، دکتر حميدرضا قادري، دکتر جواد يزدان‌پناه و منيژه صفري، از جامعه پزشکان و پرستاران، و فاطمه رايگاني، فاطمه ثناخواه و محسن سپاسي از فعالان جهادي، از کساني هستند که در نيم‌خط سه‌نقطه سيزدهم، ماجراي آن روزها را روايت کرده‌اند.

همچنين در صفحات تهرانشهر اين شماره، علي‌اکبر قاضي‌زاده، فريدون صديقي، مريم حسن‌نژاد و سعيد مروتي از تهران و تهران‌نشيني گفته‌اند و پنجمين قسمت از سلسله‌مطالب آموزش استنداپ‌کمدي محمود فرجامي و دومين بخش کارگاه طنز دکتر اسماعيل اميني از مطالب درباره طنز اين شماره سه‌نقطه‌اند.

شماره ?? سه‌نقطه در ??? صفحه و با قيمت ?? هزار تومان منتشر شده است. سه‌نقطه را علاوه بر دکه‌هاي روزنامه‌فروشي و کتاب‌فروشي‌هاي منتخب، مي‌توانيد از فروشگاه اينترنتي نيوار (nivaar.ir@) تهيه کنيد. همچنين نسخه الکترونيک شماره تازه سه‌نقطه در فروشگاه‌هاي «فيديبو»، «طاقچه» و «جار» قابل خريداري است.

مکتوب طنز سه‌نقطه با همکاري و همراهي محمد صمدي، مرتضي کاردر، مريم حسن‌نژاد، شيما جوهرچي، سيدمحمد صاحبي، حسين شمس، فاطمه فهيمي، طيبه دالايي، سارا مسعودي، افشار مقدم و با سردبيري و مدير مسوولي اميد مهدي‌نژاد منتشر مي‌شود.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313365
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.