رونمايي از دهمين شماره «سه نقطه»

دهمين شماره ماهنامه سه‌نقطه ويژه‌نامه‌اي براي «ابوالفضل زرويي نصرآباد» است. در اين شماره سه‌نقطه، نويسندگاني چون امرالله احمدجو، اسماعيل اميني، محمدرضا زائري، محمد زرويي نصرآباد، سيدمحمد سادات‌اخوي، جلال سميعي، محمد صمدي، نسيم عرب‌اميري، محمود فرجامي، علي‌اکبر قاضي‌زاده، مرتضي کاردر، مهدي مذهبي و حسام‌الدين مقامي‌کيا درباره ابوالفضل زرويي نصرآباد نوشته‌اند.

 

‌«پنجي که کنار صفر ننشست»، «احوال بوفضلِ ملا، انار الله»، «اي ابوالفضل اي رفيق بامرام»، «وصف قله از زبان ساکن کوهپايه»، «ايستادن به احترام سي سال خلاقيت»، «ملاي طنز ايران و دست تطاول»، «مرحوم استعداد نداشت»، «بي‌حساب‌ وکتاب و ناآشنا به برخي فنون» و «پشت پرده ابوالفضل زرويي نصرآباد به‌روايت تصاوير» از عناوين يادداشت‌هايي هستند که در اين شماره مي‌خوانيد.

 

همچنين روايت‌ها و قصه‌هايي از محمدحسين جعفريان، عليرضا قزوه، سيدمحمد صاحبي و سيداکبر موسوي در اين شماره سه‌نقطه منتشر شده است.

گفتني است که در اين شماره مي‌توانيد شعر منتشرنشده‌اي از ابوالفضل زرويي نصرآباد را با عنوان «خاک بر سر شدم از طنازي» در معيت يادداشتي تحليلي که محمدکاظم کاظمي بر آن نوشته است؛ بخوانيد.

 

شماره دي و بهمن ماهنامه سه‌نقطه را که به مدير مسوولي اميد مهدي‌نژاد  در ??? صفحه منتشر شده است، از دکه‌هاي مطبوعاتي و کتابفروشي‌ها و يا از طريق سايت ادب‌بوک تهيه کنيد. همچنين نسخه الکترونيک اين مجله را مي‌توانيد از پايگاه‌هاي فيديبو و جار خريداري کنيد.

 

لازم به ذکر است که آيين رونمايي از دهمين شماره ماهنامه سه‌نقطه (ويژه‌نامه ابوالفضل زرويي نصرآباد) با حضور محمد زرويي و حسام‌الدين زرويي، روز سه‌شنبه بيست‌ ونهم بهمن‌ماه از ساعت ?? تا ساعت ?? در سالن نمايش شماره ? باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313247
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.