جلال سميعي به قمپز آمد

 

 

قمپز چهل و پنجم با حضور جلال سميعي روزنامه‌نگار طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدي مسئول دفتر طنز حوزه هنري قم و جمعي از طنزپردازان و علاقمندان عصر چهارشنبه ۲۶ تيرماه ۱۳۹۸ در قم برگزار شد. موضوع ويژه اين محفل که به همت واحد آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري قم و در سالن آمفي تئاتر نهاد کتابخانه‌هاي عمومي استان برگزار ‌شد، دو رويي و رياکاري بود که علاوه بر موضوع آزاد طنزنويسان قمي به آن توجه کردند.

در اين برنامه مسعود يوسفي، محسن گاييني، حسن معارف‌وند، احمدرضا پاک نژاد، طاهره سادات ملکي، سيد جواد يثربي، سيد فؤاد موسوي، حجت الاسلام سيد محمد حسيني، سيد شهاب جدا، سيد جواد ميرصفي، امين شفيعي، فرهاد موحدي، سعيد طارم و مريم ابراهيم زاده، پشت تريبون قمپز رفتند و آثار خود را در قالب شعر و نثر طنز خواندند.

همچنين جلال سميعي مهمان ويژه برنامه آثاري از چند کتاب طنز خود؛ «تاکسي هفت»، «و غيره»، «چگونه نقاش شويم» و «رساله صد فرمان» را براي حاضران قرائت کرد. وي با ابراز خشنودي از کيفيت آثار ارائه شده در اين محفل گفت: «خيلي خوشحالم در شهر قم چنين محفلي برگزار مي شود و حضور در اين محفل طنز و نفس کشيدن در شهري که از علاقه‌مندان به طنز هستند، براي من افتخار است.»

پخش ويدئوها و تصاوير طنز از ديگر بخش‌هاي اين محفل بود که با استقبال حاضران روبرو شد. در پايان نيز از صاحبان آثار برتر در دو بخش مرتبط با موضوع برنامه و موضوع آزاد تقدير شد. در اين بخش سيد جواد ميرصفي، محسن گاييني، فرهاد موحدي، حسن معارف‌وند و امين شفيعي از طنزپردازاني بودند که از ايشان در قمپز چهل‌وپنجم تجليل شد.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311137
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.