«قندشکن» از تغزيه سالم مي‌گويد

 

 

طنزپردازان يزدي با «تغذيه سالم» به بيست و يکمين محفل طنز «قندشکن» مي‌روند.

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري؛ محمد صادق کوچک‌زاده، رئيس حوزه هنري يزد از برگزاري بيست و يکمين محفل طنز «قندشکن» با موضوع «تغذيه سالم» با حضور دکتر عبدالرضا قيصري مدير دفتر طنز و محفل «خنديشه» حوزه هنري استان فارس در يزد خبر داد.

محمدصادق کوچک‌زاده با اشاره به اهميت تغذيه سالم و ارتباط تنگاتنگ آن با سلامتي افراد گفت: سلامتي يک نعمت بزرگ است که بايد قدر آن را بدانيم و با فراگيري سبک زندگي اسلامي تغذيه متعادل و مناسب داشته باشيم.

تغذيه سالم ضامن ارتقاي سلامت جامعه است و از صرف هزينه‌هاي بسيار زياد ناشي از بيماري‌هاي مزمن جلوگيري مي‌کند.

از اين رو موضوع اين محفل به تغذيه سالم اختصاص يافته و شاعران، طنزپردازان و نويسندگان آثاري را در زمينه نقش تغذيه سالم و مفيد در سلامتي و رشد بدن، فوايد تغذيه سالم، اهميت سلامتي، پيامدهاي تغذيه ناسالم و لزوم تغيير سبک‌هاي غلط زندگي ارائه خواهند کرد.

طبق روال هر محفل، در پايان به آثار برگزيده از نگاه مهمان ويژه و حضار جوايزي اهدا مي‌شود.

گفتني است؛ عبدالرضا قيصري متولد ۱۳۵۷ مرودشت فارس است که در مقطع کارشناسي ارشد ادبيات پايداري و دکتراي ادبيات عرفاني دانشگاه شيراز تحصيل کرده و هم‌اکنون سکان ادبيات پايداري حوزه هنري فارس را در دست دارد.

مجموعه طنز مکتوب «نفتي نشي» و «خنده‌هاي عمل نکرده» (طنز و شوخ طبعي در خاطره نوشته‌هاي دفاع مقدس) از جمله آثار اين شاعر خوش ذوق است.

علاقه‌مندان مي‌توانند آثار نثر و نظم خود را براي ارائه در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رايانامه qandshekan@gmail.com  ارسال کنند.

بيست و يکمين محفل ماهانه طنز «قندشکن» چهارشنبه دوم مردادماه، ساعت ۲۰:۳۰ در سالن نارنجستان هنر حوزه هنري يزد واقع در چهار راه فاطميه، ابتداي خيابان آيت الله کاشاني، کوچه آزادي برگزار مي‌شود و ورود براي عموم آزاد و رايگان است.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311122
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.